Heart of Living
Heart of Living is een online platform op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en reizen voor alleenstaande 50-plussers. Op vaste basis voeren we de online marketing voor hen uit en daarnaast hebben we de nieuwe website ontwikkeld.
De uitdaging
Heart of Living heeft een breed aanbod voor een niche doelgroep. De mensen die bekend zijn met de activiteiten en reizen komen vaak nog een keer terug. De uitdaging ligt er vooral in om een nieuwe doelgroep te bereiken en activeren om ook onderdeel te worden van de community. Hierbij richten we ons op de volgende doelen:
1. Het aantal inschrijvingen op de nieuwsbrief verhogen
2. Het aantal aanmeldingen voor de reizen en de wandelingen verhogen
3. Het aantal leden van de besloten Facebook Community vergroten
Onze oplossing
Nieuwe website
Aan het begin van onze samenwerking zijn we begonnen met het bouwen van een nieuwe website. De website moest makkelijk te navigeren zijn, goed te bezoeken op de mobiel en er natuurlijk betrouwbaar en aantrekkelijk uitzien. Benieuwd naar het resultaat? Neem dan vooral een kijkje!
E-mailmarketing
Een reis boeken zonder dat je een organisatie kent, dat doet bijna niemand! Vandaar dat we ons gericht focussen op het groeien van het aantal nieuwsbriefabonnees. We doen dit door het Heart of Living Magazine te versturen, maar ook met een simpele korting bij inschrijving.
Online advertenties
De doelgroep is voornamelijk te vinden op Facebook. En daarnaast bieden Facebook Ads ook nog de mogelijkheid om goed te targetten op de doelgroep. Een ideaal kanaal dus om onbekende mensen te bereiken en om aanmeldingen te krijgen voor het aanbod.
Naast Facebook Ads zetten we ook Google Ads in om de gerichte vakantiezoeker te bereiken!
De resultaten
Gelukkig is onze inzet niet zonder resultaat! We werken ook niet voor niets al een aantal jaar samen.
2.000 websitebezoekers per maand
En dat via verschillende bronnen! Van de organische zoekresultaten tot betaald verkeer via de ingezette advertenties.
Implementatie Google Analytics 4
Het goed inrichten van een meetsysteem is wat ons betreft een must! Voor Heart of Living kunnen we precies zien waar de leads vandaan komen om vervolgens daar onze strategie op aan te passen.
300% groei leden Facebook Community
Bij het openen van de besloten Facebook Community gingen de aanmeldingen door het dak. Nog steeds wordt de community elke dag gebruikt voor het delen van (reis)tips en het ontmoeten van leeftijdsgenoten.
Meer dan 10 Facebook Ads campagnes
En we gaan nog steeds door! Eigenlijk hebben we doorlopend advertenties aanstaan op basis van het huidige aanbod.
Laat je inspireren door onze blogs
Ga eerst zelf aan de slag met de basis aan de hand van onze blogs en kennisartikelen.
Zijn jullie er klaar voor om te groeien?
Dat snappen we! Vertel ons jullie uitdaging tijdens een kennismaking en we maken graag een voorstel op maat.