Social media advertenties
Door jullie bedrijf te positioneren als een aantrekkelijke werkgever, trekken we toptalent aan, verhogen we de betrokkenheid van werknemers en blijven medewerkers langer werken. Willen jullie het werkgeversmerk versterken en jullie bedrijf laten groeien? Lees dan vooral verder.
Zijn jullie er klaar voor om op te vallen in de krappe arbeidsmarkt?
Wordt het steeds moeilijker om de juiste talenten te vinden en vast te houden? Dan is het tijd om serieus na te denken over jullie employer branding strategie.
- Geen personeelstekort meer doordat jullie de juiste talenten aantrekken
- Zorg dat medewerkers langer bij jullie blijven werken en niet worden weggekaapt door andere bedrijven
- Versterk jullie merk en imago
01
Employer brand en EVP
Het start met de basis van jullie werkgeversmerk a.k.a. employer brand! Wat maakt jullie organisatie uniek en waarom willen mensen bij jullie werken en niet de concurrent?
02
Content en promotie
De volgende belangrijke stap is het ontwikkelen van content met een sterke boodschap die de juiste kandidaat aanspreekt. Denk hierbij aan het creëeren nieuwe vacatureteksten, blogs, video’s en meer!
Natuurlijk wordt deze stap ondersteund met een advies in het promoten van de vacatures!
03
Meten en evalueren
Tot slot willen we weten of de gemaakte employer branding strategie aanslaat bij de doelgroep. Door te analyseren wat niet werkt en wat juist wel werkt, kunnen we de strategie bijsturen en optimaliseren.
Zo bereiken we samen de beste resultaten!
Als je goede mensen wilt aantrekken, zeg dan niet hoe geweldig de baan is, maar laat zien hoe geweldig de mensen zijn met wie ze zullen samenwerken.
~ Simon Sinek
Lopen jullie ook tegen onderstaande problemen aan?
Tot nu toe stond het ontwikkelen van een doordachte employer branding strategie nog niet hoog op de agenda. Dat kan natuurlijk door veel factoren komen, maar no worries we have got your back!
- Er komt altijd iets anders op jullie agenda waardoor de employer branding strategie (alweer) wordt uitgesteld
- Er is niemand met kennis over employer branding of recruitmentmarketing
- Jullie weten niet waar of hoe je het best kunt beginnen met het ontwikkelen van een employer brand en EVP
- Het ontwikkelen van een goede strategie en content kost te veel tijd om het zelf te doen
Herken je een van de bovenstaande punten? Niet zo gek, want jullie zijn zeker niet de enige die dit zo ervaren. Maar geen zorgen: jullie hoeven het gelukkig niet alleen te doen.
Wij ondersteunen jullie graag met het ontwikkelen van een employer brand, het herschrijven van vacatureteksten, het creeeren van de juiste content en het bereiken van toptalent!
We zijn een match als...
- jullie een echte samenwerkingspartner zoeken en geen starrre klant-/bureaurelatie
- jullie bereid zijn doelgericht aan de slag te gaan met een employer branding strategie
- jullie een sterkere relatie willen opbouwen met jullie huidige medewerkers
- jullie meer sollicitanten willen door middel van een sterkere werkgeversmerk
We zijn geen match als...
- jullie op zoek zijn naar een eenmalige actie zonder doel
- jullie liever binnen de comfort zone blijven zitten zonder te experimenteren
- jullie een budget hebben onder de €250,- per maand